2010年11月29日 星期一

新假期-美女廚房!食完又講 (下)

新假期-美女廚房!食完又講  (下)



阿基拉二人組



海洋二人組


 


荔芋扣肉:


將芋頭扣肉炆好之後,將芋頭壓成荔茸,再分層放入模型做成這個精緻的造型,我真係要講個“服”字啦!


 


荷包燉花膠:


湯底用老雞、瘦肉、嚮螺、火腿、瑤柱熬足一日,再用雞頸內的氣囊(俗稱“雞囊”或“雞碎袋”),釀入花膠絲及嚮螺絲,味道香濃鮮甜不在講,而且工夫都有排做,我相信很多職業廚師都未必識做。


 



山渣雞配豆苗:


先用山渣、烏梅、甘草、玉桂煮成酸梅湯,再將雞浸熟。我最喜歡這種簡單中見獨特創意,驚喜之作!味道酸甜開胃、口感嫩滑!碟上的喱是用浸雞的酸梅湯做成,可以拌着雞塊一齊吃,非常有新意,讚!




砂鍋魚湯脆米飯:魚湯用大眼雞、梭羅魚、黃豆熬成,鮮甜香濃,再配上炸脆的



 


蕃薯糖水:


同樣令人驚喜,杯中裝的是蕃薯糖水,上面的薑片是浸過糖水後烘脆。另外,再將煮過的蕃薯做成蕃薯茸及蕃薯糖水喱。能夠將一道如此普遍的廣東甜品搞成咁,Karen姐姐我真係服你!
(
蕃薯仲要係選用日本蕃薯,好甜!)


 



同場加影海洋辣椒朱古力mousse蛋糕





食完大合照,非常滿足,最開心係唔使埋單丫!


2 則留言:

  1. 哈, 真係笑左出聲, 冇諗過個結尾係唔洗埋單...

    回覆刪除
  2. 遊戲口袋 - ←點我進入~^^
    美女視訊 聊天 美女視訊 聊天

    回覆刪除